Datum objave: 13. lipnja 2025.

Tijekom ove školske godine provodili smo projekt Igraj se, uči, rasti čiji je cilj bio učenike potaknuti dio vremena koje potroše pred ekranima provedu igrajući društvene igre bilo s prijateljima ili u krugu obitelji. U sklopu projekta nabavljeno je više od 30 različitih društvenih igara, novi trapezni stolovi i ormar za školsku knjižnicu te police za učionicu produženog boravka.

Projekt je realiziran kroz brojne radionice, a prve su se održale u Mjesecu hrvatske knjige kad su učenici viših razreda na satovima hrvatskog jezika iskoristili društvenu igru DiXit da bi pripovijedali, stvarali nove priče i povezivali sličice s naslovima i likovima iz pročitanih knjiga.

Društvene igre uspješno su integrirane i u redovnu nastavu. Na satovima engleskoga jezika učenici su ponavljali i uvježbavali nastavne sadržaje uz igre Alias i Dixit, dok je izvannastavna aktivnost “Čitanjem do zvijezda” nudila radionice učenja igranja složenijih igara poput Photosynthesis, Cluedo, Ticket to Ride, Azul, Dixit, Activity i Catan. Veziljska sekcija „Mierka“ pokazala je svoju kreativnost izradom jedinstvene igre Križić-kružić od oblutaka i tkanine.

Produženi boravak postao je omiljeno mjesto za igranje društvenih igara u organiziranom vremenu, a učenici koji su imali slobodan sat ili čekali autobus redovito su vrijeme provodili igrajući igre u školskoj knjižnici.

Jedan od vrhunaca projekta bio je velika radionica društvenih igara održana povodom Dana škole, a igrale su se popularne igre poput Catan, Photosynthesis i Cluedo. Noćna manifestacija “Tulum s(l)ova” također je bila posvećena igranju raznih društvenih igara, pružajući opuštenu atmosferu za druženje i zabavu.

Projekt je obuhvatio i posjete područnim školama gdje su održane radionice igranja, a školama su poklonjene društvene igre primjerene nižem uzrastu te magnetne ploče za pisanje. Važnost igre prepoznali su i zaposlenici škole koji su također unekoliko navrata uspjeli zaigrati nove društvene igre.

Projekt “Igraj se, uči, rasti” pokazao je kako se kroz igru može obogatiti nastavni proces, potaknuti socijalizacija i razviti ključne vještine kod učenika. 

Pročitajte još

Skip to content